Retur ved scanning af en billet

NB. Hvis man i Opsætningen af JCD Retail (Business Central) under Billet Returnering har angivet, at billetter må returneres, også samme dag, vil POS’en accepterer billetreturnering.

Når en kunde vil returnere en billet, vælg knappen Retur.

Tryk på knappen JA i det nye vindue, der spørger, om man ønsker billetten returneret.

Et nyt vindue åbner. Indtast stregkoden eller scan billetten og tryk OK.

Billetten som skal returneres, er nu indsat på salgslinjen.

Vælg knappen Betal for at refundere pengene.

Et nyt vindue fremkommer. Tryk Ja for at pengene skal refunderes.

Hvis refundering skal tilbagebetales på kort. Tryk Ja.

Hvis refundering skal tilbagebetales i kontanter. Tryk Nej.

Salget på returnering af billetten afsluttes.

Retur ved fremsøgning af en billet.

Når en kunde vil returnere en billet, vælg knappen Retur.

Tryk på knappen JA i det nye vindue, der spørger, om man ønsker billetten returneret.

Et nyt vindue åbner. Tryk Find billet.

Under Find billet kan man finde billetten, ved at søge fra/til bonnummer eller dato. Tryk Søg og derefter Vis billetter.

Tryk Vælg for at billettet bliver indsat på salgslinjen.

Billetten som skal returneres, er nu indsat på salgslinjen.

Vælg knappen Betal for at refundere pengene.

Et nyt vindue fremkommer. Tryk Ja for at pengene skal refunderes.

Hvis refundering skal tilbagebetales på kort. Tryk Ja.

Hvis refundering skal tilbagebetales i kontanter. Tryk Nej.

Salget på returnering af billetten afsluttes.