Webshop nyheder juni/juli 2025
Umbraco er blevet opdateret
Webshoppen er nu opdateret til den nyeste version af Umbraco 13, hvilket bringer de seneste forbedringer og sikkerhedsopdateringer.
Tilføj billetter fra webshop til wallet
Det er nu også muligt at tilbyde wallet-filer til billetter solgt via webshoppen.
Når funktionen er aktiveret, vil både billet-mailen og kvitteringssiden indeholde et link til en side, hvor billetterne kan downloades til wallet.
Registrering af brugeradfærd
Der er nu implementeret mulighed for besøgstracking via Heyloyalty for jer, der bruger deres marketingplatform. Trackingen registrerer brugerens adfærd på siden, herunder hvilke produkter der vises, lægges i kurven og købes.
Kontakt jeres Retail konsulent hvis I ønsker funktionen aktiveret.
Overblik over sendte mails
Der er tilføjet en ny side under Ecommerce → Settings → Email Log, som giver et overblik over de senest afsendte mails fra systemet. Det gør det muligt selv at følge med i, hvad der er sendt og hvornår.
Eventdato vises på trods af lukkedagekalender
Der er lavet ændring til, hvordan lukkedage i Business Central fungerer ift. events.
Tidligere blev eventdatoer sorteret fra, hvis den pågældende dag var en lukkedag. Den begrænsning er nu fjernet, så events vises uanset lukkedage.
Det er især fordelagtigt, hvis I fx har en ugentlig lukkedag om mandagen, men i særtilfælde afholder events på en mandag.
Begræns antal butiksvarer, gavekort og voucher pr. ordre
Hidtil har det kun været muligt at angive et maksimum antal pr. køb for salg af billetter.
Funktionaliteten er nu udvidet til også at gælde for salg af butiksvarer, gavekort og tilkøbs-vouchers.